سلام

من با چند تا مشاور صحبت کردم با توجه به معدلی که داشتم (20) گفتن تو توی هر رشته ای بری میتونی و از پسش بر میای

ولی مشکل من اینجاست هیچ کدوم به بازار کارش فک نکردن من یه رشته ای میخواستم که با دیپلمش بتونم وارد بازار کار بشم  ( نه اینکه بخوام دانشگاه نرم )(الته اونم فقط باید دولتی تهران باشه غیر از این نمیشه )

بعدم من درس نمیخونم به قول یکی شانسی نمره میارم (دیگه اعتماد بنفسم هم راجبه توانایی هام از دست دادم )

حالا من که تجربی رفتم با توجه به این که تلاشم  کمه ( تو درس خوندن # چیزی که تو کلاس یاد گرفتم و بس ) امکان این که بتونم از پس کنکور بر بیام هست

کلاس های اضافی نمیتونم برم مدرسه ی دولتی درس میخونم

ولی از چیزی که خیلی میترسم اینه که وسط راه پشیمون شم دارم دیوونه میشم همرو هم دیوونه کردم 

حالا برای پیدا کردن انگیزه چی کار کنم؟

بعد ازاین که انگیزه پیدا کردم برای تابستون اولم چه جوری برنامه ریزی کنم واقعا لازمه از الان برای کنکور درس بخونم یا از دوم باید شروع کنم

گل یاس


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)