راستش من کوتاه و مختصر می گم ان شاء الله پیامم زیاد طولانی نشه!  

من حدود یه سال و هشت روزه که چادری شدم ۱۸ سالمه. یه سوالاتی برای بنده پیش اومده، من قبل چادری شدن فکر می‌کردم مردم به دختر چادری‌ها زیاد نگاه نمی کنن! چون ساده هستن و خب همیشه با وقار رفتار می کنن، حس می‌کردم توجهی بهشون نمی شه. 

خب ما هم گفتیم چادری می شیم، البته هزار تا دلیل دارم برای کارم! بعدش دیگه شروع شد مخصوصاً پسرهای جوون دیگه قشنگ زوم می‌شدن رو بنده، من نگاه شون نمی‌کردم و نمی‌کنم امّا همیشه سنگینیِ نگاه شون رو حس می‌کنم. 

بعد یه کم به دختر چادری‌های دیگه دقت کردم دیدم بعله. کلاً رو دختر جوون چادری زوم هستند! آخه چرا، واقعاً زیاد با عقل و منطق من جور در نمیاد، باید رو دخترهای کم حجاب زوم شن نه رو چادری!

یه موردش هم که زیادی رو مخ بود عصر بود، با مامانم داشتیم از بازار می اومدیم، جلوی پارک یه عالمه پسر ایستاده بودن، وقتی داشتیم رد می‌شدیم فقط حس کردم یک دفعه ساکت شدن، بعد مامانم حالت چهره ش یه طوری شد و بهم گفت از این طرف بیا نرو اون جا، بعدش بهم می گفت دیده که اون ها منو به هم نشون می‌دادن.

ازش پرسیدم یعنی مسخره می‌کردن؟ مادر فرمودند نه جدی بودن. 
واقعاً دلم خواست اون لحظات ذهن خونی بلد بودم تا ببینم تو ذهن شون چی راجع به من میگن . 
 خب سر تون رو درد نیارم سوالم هم اینه که واقعاً چرا عجیب برخورد می کنن؟ والا من برخورد عده ای که بهم چشم غره میرن رو به این رفتارهای عجیب و غریب ترجیح می دم ... 
ممنون


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)