سلام بچه ها 
دختر 24 ساله ام که دانشجو هستم. مشکلم اینه که همیشه قبل از هر کاری که میخوام انجام بدم منفی فکر میکنم .
مثلا میخوام به دوستم پیام بدم یا بیرون برم یا کسی منو ببینه .یعنی ذهنم عادت کرده به منفی نگری و یه جورایی تسلیم افکار منفی میشم چون میترسم اتفاق بیفته .
مثلا موقع امتحانات چیزی که واقعا اذیتم میکنه اینه که هرچی میخونم ذهنم نمیذاره تمرکز کنم همش احساس میکنم موقع امتحان دادن غلط مینویسم با فراموش میکنم یا نمیتونم موفق بشم .
مثبت نگری برام سخته چون بیشتر اوقات کم تر اتفاقات مثبت رو میبینم که اتفاق بیفته. ممنون میشم راهکارای موثر بگین .
لطفا نگین که مشاور یا روانشناس برم . همه میگن خودم باید خودمو درست کنم ولی خیلی سخته. مرسی که کمکم میکنین

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)