سلام

به دلایلی کاملا مشخص، بنده نیاز دارم به شما کمک کنم . برای این که امکان کمک به شما فراهم بشه ، لازمه که شما بفرمائید چه نوع اطلاعاتی می خواستید که از طریق گوگل یا ... وارد خانواده برتر شدید اما نتونستید اطلاعات لازم رو به دست بیارید .

وبلاگ خانواده برتر حدود بیش از 14000 مطلب در زمینه های مختلف داره که متاسفانه و به دلایل فنی، به خوبی توسط موتورهای جستجوگری مثل گوگل، یاهو و ... پوشش داده نشده .

بنده با توجه به تجربه و ابزاری که به عنوان مدیر وبلاگ در اختیار دارم ، سعی می کنم اطلاعاتی که نیاز دارید رو در اختیار شما قرار بدم . حالا اگه اون اطلاعات در خانواده برتر وجود داشت که چه بهتر ، اگه وجود نداشت سعی می کنم منابع دیگه رو به شما معرفی کنم .

کافیه شما در بخش نظرات همین پست بفرمائید چه نوع اطلاعاتی نیاز داشتید که در خانواده برتر نتونستید پیدا کنید .

اطلاعاتی که می خواستید رو این طوری می تونید مطرح بفرمائید :

در مورد ... چه پست هایی در خانواده برتر وجود داره ؟ 

من عبارت ... رو جستجو کردم ولی اطلاعاتی رو که می خواستم پیدا نکردم.

و ...


شاید خیلی فانتزی باشه ! اما :

بهم فرصت بده که به یکی از بندگان خدا کمک کنم .


زمان پاسخ گویی به درخواست شما فعلا حداکثر طی 24 ساعت آینده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)