سلام 

لطفاً اگر اطلاعات یا تجربه ای دارید بفرمائید.

متأسفانه از ناحیه ۲ چشم تنبلی چشم دارم و شماره چشمم ۵ است الآن نیاز به خرید لبتاپ دارم. امّا با لبتاپ و کامپیوترهای معمولی باید سرم را تا ۲ سانتی متری صفحه نمایش ببرم نزدیک تا بتونم کارم رو انجام بدم. و برام سخته. 

می خواستم سرفیس بخرم امّا بهم گفتن اون ها زود خراب میشن و از طرفی گرونن، من این قدر توانایی مالی ندارم که چند سال بعد دوباره لبتاپم رو عوض کنم چیزی که می خرم حداقل باید تا ۱۰ سال بعد ازش استفاده کنم. 

الآن با گوشیم راحتم چون دستم می گیرم و میارمش جلو چشمم. امّا صفحه اش کوچکه و برای انجام کارهام کافی نیست، به نظرتون یک تبلت بخرم با کیبورد براش؟، یا یک مینی لبتاپ؟ اصلاً خطش بزرگ میشه؟ یا یک سرفیس بخرم؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خرید اینترنتی و مشورت در خرید (۹۰ مطلب مشابه)