سلام دوستان..
من از مهر ان شاء الله ... قراره برم دانشگاه اونم رشته ی معماری ...
3 تا سوال داشتم ممنون میشم که به سوالام جواب بدین مخصوصا خانومای معتقد و ترجیحا چادری (با اعتقاد) .

1. صورتم چون پرمو بود قبلا اصلاح کردم... ابروهامم همونطوری خیلی پره و بینشونم مو داره! میخوام قبل از دانشگاه فقط یه کم مرتبشون کنم ولی نمیدونم چه جوری به آرایشگر بگم که طوری بر نداره که تابلو شه و انگار خیلی به ابروهام دست زدم. اگه ابروهام مثه خیلی های دیگه بود کنار میومدم اما واقعا پره و یه کم نامرتب!

2. من میخوام چادر دانشجویی سر کنم واسه دانشگاه اما نمیدونم تیپم چه جوری باشه؟ مثلا واسه دانشگاه میشه از روسریای ساده تر استفاده کرد؟ یا چی مثلا؟ آخه احساس میکنم با مقنعه های خیلی رنگی آدم شبیه مجری برنامه کودک میشه! رنگ پوستمم سبزه ی مایل به روشنه

3. تا حالا هیچ وقت آرایش نکردم واسه بیرون. اینکه میگید آرایش ملایم داشته باشید در چه حد؟ چیا ینی؟ از لحاظ شرعی اینکه یه مقدار کمی کرم پودر که پوستمو صاف تر نشون بده بزنم با یه کم از این برق لبا اشکال داره؟ یا حداقل هم رنگ لبم یه چیزی بهش بزنم که موقع خستگیو اینا بی رنگ بی رنگ نباشه. به نظرتون خوبه یا بد؟

ممنون از همگی.. 😊😊


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)