با سلام خدمت اعضای عزیز خانواده برتر

چند سال پیش در یکی از مجلات طرحی تحت عنوان ساعت همدلی  اجرا شد و به لطف الهی نتایج خوبی گرفته شد ، حال می خواهیم آن را در خانواده برتر اجرا کنیم.

در فیزیک قانونی تحت عنوان سینرژی وجود دارد که می گوید:" انرژی کل از مجموع انرژی اعضا بیشتر است." در شریعت، ما هم تاکید شده که دست خدا با جماعت است . حال تصور کنید اگر انرژی ذهنی اعضای خانواده برتر ، که شما نیز یکی از آن ها هستید، کنار یکدیگر قرار گیرد، چه انژی عظیم و مثبتی تولید می شود !

مهم نیست شما اکنون در کدام کشور، شهر و یا روستا و با چه فاصله ای از یکدیگر هستید، همین که همه ما با هم روی موضوعی تمرکز و دعا می کنیم و با هم همدل می شویم ، انرژهایمان در هستی همسو می شود و این سینرژی می تواند کارهای شگفت انگیز انجام دهد . چه بسا افکار و انرژی مثبت شما در این ماه، موجب ازدواج موفق و شیرین بسیاری از جوانان، گشایش کارها، تغییر و تحول مثبت جمعی ، بهبود رابطه زوج ها ،موفقیت تحصیلی و کاری و از همه مهمتر ، شفای بیماران شود.

برای این منظور ساعت 22 انتخاب می شود تا با فراغت از شلوغی های روز، با دلی آرام ، همدل و همراه شویم. پس وعده دیدار هر شب ساعت 22 یعنی با هم دعا کنیم.

اگر نیاز به دعا و همدلی اعضای خانواده برتر دارید، خواسته  خود را در این پست ذکر نمایید.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)