سلام
اینو یا پست کنید یا خودتون جواب بدید
من تو دوران دبیرستان به معلم هام ارتباط خوبی داشتم . چه معلم خانم چه اقا . بعد الان نزدیک ۲۳ سالمه  و چند ساله گذشته ، ولی دو تا از معلم هام اقا هستند .
که یکیشون تو ۴۸ ساله من هر وقت سوال دینی داشته باشم بهشون زنگ یا پیام میدم و جواب میدم . بعد یکی دیگشون ۳۷ سالشه ایشون مناسبت ها مثلا همین ماه رمضان پیامک مناسبتی میفرستن .
یکی از دوستام میگه تو کارت غلطه دو روز دیگه خودت ازدواج کنی یکی میاد تو زندگیت دل شوهرتو میبره چون به این آقا پیام میدی . پیامک مناسبتی میفرسته منم جواب میدم
دوستم راست میگه؟؟ اگر بله ، من چطور مؤدبانه و محترمانه این معلم رو کاری کنم پیام نده؟؟
خواهش میکنم کمکم کنید... خواهش می کنم ..
تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)