سلام من خانمی بین بیست تا بیست و پنج سال هستم.

الحمدلله شرایط خانوادگی، زیبایی و تحصیلی خوبی دارم، غالباً شده این جمله رو بشنوم که بهم بگن تو حیفی این قدر خوبی. 

اینها رو از سر شناخت نوشتم نه از سر تعریف کردن.

می دونم غالب افراد مشکلی که می خوام بگم رو دارن، اومدم پست نوشتم که بشینیم فکر کنیم چه کار کنیم، حتی می دونم قبلاً در این حوزه‌ها صحبت شده ولی خواهش می‌کنم جدی تر و دقیق‌تر و عملی تر کمک کنیم بهم.

من با وجود ویژگی های خوبم ولی به خاطر سختی‌ای ازدواج و نبود موردهای خوب هنوز ازدواج نکردم ولی خیلی علاقه دارم به ازدواج و تشکیل خانواده، اینکه میگم سختی‌ای ازدواج، نه اینکه من بخوام سخت بگیرم ولی بین موردهای معرفی شده و اومده فقط یکی شون خیلی نزدیک به من بود.

من واقعاً آدم درگیر رفاه و این مسائل نیستم بیشتر تمرکزم رو خانواده و اخلاق، اعتقادات و ظاهر دلنشین شخصه (نه ظاهر خفن فقط دلنشین!)

با این وجود فقط یک نفر خیلی ویژگی هاش نزدیک بود که اون هم چند جلسه گذشت به دلیلی که تفاهم نداشتیم سر موضوعی خاص نشد.

ببینین من خیلی شنیدم که دخترها خودشون هم فعال باشن و اینها، واقعاً تا حدی فعالم نه که بس بشینم خونه.

ولی واقعاً ازدواج سخت شده

هر معرفی آدم مناسبی معرفی نمی کنه

دوستان خودمون هم که اکثراً مجردن یعنی نمی شه اون ها معرفی کنن، دانشگاه و این صحبت ها هم تموم شده

مسجد هم کم و بیش رفتم و از اون ها هم خیلی تعریف شنیدم ولی نمی دونم حس می کنن در حد ما نیستن چه جوریه که نمیان و پا پیش نمی ذارن

ماها که محجبه ایم خیلی شرایط برامون سخت تره، چون خودمون رو عرضه نمی‌کنیم به جامعه

اومدم از شما بخوام همه مون یه یاعلی بگیم بشینیم فکر کنیم چه کار کنیم موارد هم کفو تر با ما پیدا بشن 

من واقعاً دلم می خواد یک انسان خوبی پیدا شه زندگیم رو شروع کنم

از شما واقعاً دعای خیر و کمک فکری می خوام 

چه کار کنیم واقعاً 

لطفاً بیاین راهکار سازنده بگین 

هر کس مجرده انجام بده ان شاء الله که راهی خونه بخت بشه و خوشبخت هم بشن همه مجردها.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه)