سلام
وقتی پست پذیرایی از یه مرد غریبه برام سخته رو خوندم به فکرم رسید که من هم سوالم و اینجا بپرسم و از راهنمایی دوستان استفاده کنم.

سلام خانمی هستم 27 ساله دیپلم دارم و مجردم. حجابم رو هم رعایت میکنم. نیاز جدی به کار دارم هیچ مهارتی ندارم .

شرکتی که  پدر دوستم کار میکرد یه آبدارچی میخواست اکثر مهمونهاش با کلاس هستند و مدیرش میخواد یه خانوم جوان و با حجاب رو استخدام کنه برای پذیرایی از مهمونها .

وظیفش هم پذیرایی از مهمونهاست. بقیه کارمندها جای دیگری هستند تو این دفتر رییس فقط مهمونهاشو میاره و یک حسابدار هم هست و فقط یکی رو میخواد تا تو این دفتر باشه و جلساتو پذیرایی کنه تقریبا هر روز دو یا سه جلسه  برگزار میشه و بقیه وقتها بیکار میشینم.

به هیچ عنوان قصد سوءاستفاده و ... ندارن از نظر اخلاقی جای مطمئنیه. حقوق خوبی هم میده حدود 800 هزار تومان فعلا گفتن. الان به نظرتون قبول کنم  برم آبدارچی بشم. اونا میگن مسئول پذیرایی ولی همون آبدارچیه البته فعلا دارم ازمایشی میرم و از ماه بعد قرار داد میبندن.

اصلا پذیرایی رسمی بلد نیستم اینکه چطوری میز و میوه یا بیسکوییت بچینم و یا اینکه چه نوع پذیرایی باید بخرم ؟ اگه سایت و یا کتابی درباره پذیرایی حرفه ای و چیدمان پذیرایی برای جلسات مهم هئیت مدیره سراغ دارید معرفی کنید و اگه تجربه ای دارید بگید .

یک کلام از طرفی میگم کار که عار نیست خانم آبدارچی بودن چه اشکالی داره با حفظ حجاب میرم از مهمون پذیرایی میکنم مگه خونه خودمون از مهمون پذیرایی نمیکنم.

از طرفی میگم کسرشانه با این سن برم اینکارو کنم. البته چون هیچ همکار دیگه ای نیست که بگم پیش بقیه خجالت میکشم ولی خوب  از مهمونها که اکثرا مرد هستند خجالت میکشم مهمونها کلی ازم تشکر میکنن و با احترام با من برخورد میکنند الان 20 روزی میشه اونجا کار میکنم ولی میخوام اگه کارم اشتباهه تا دیر نشده و قرار داد نبستم  انصراف بدم .

تو رو خدا بی تفاوت از مشکل من رد نشید و یه نظر بدید شاید خدا توی قلم شما وسیله هدایت منو قرار داده باشه وقت زیادی ندارم و باید تصمیم بگیرم که میخوام بمونم یا نه چون اگه قرارداد ببندم نمیتونم عقب بکشم.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
کسب و کار (۵۷۶ مطلب مشابه)