سلام علیکم

ببخشید میخواستم بدونم همتون مادراتون مثله منه ؟ نمیذاره کاری رو به سلیقه ی خودم انجام بدم. میگه تو بلد نیستی. هنوز خامی. بابا من 18 سالمه . یه دختر 18 ساله که هیچکدوم از لباساشو تا حالا با علاقه نپوشیده. چون سلیقه ی خودش نیستم و یا به انتخاب مادرم بوده یا خواهر بزرگم . از لباسایی که من انتخاب میکنم حتما باید ایراد بگیرن . و یه عیبی تو اندازه یا رنگشون بذارن! آیا این درسته ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خستم شد به سلیقه ی دیگران زندگی کردن. حتی دوستام هم باید به سلیقه ی اونا باشه، و بهم میگن با کی دوست بمونم و کی رو ول بکنم! لابد فردا هم به سلیقه ی خودشون شوهرم میدن! یعنی خستم کردن ، حرف و نظر من هیچ اهمیتی واسشون نداره. انگار یه بچه ی 3 ساله ام که اختیار هیچی دستم نیست !!! بهم حق میدین عاصی باشم از دستشون یا نه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)