سلام

دوستان لطفا اگر میتونید کمکم کنید. 

من یک دختر 15 ساله هستم؛ دوستی دارم که از مقطع ابتدایی باهاش دوست بودم و الان هم هستم و در یک مدرسه درس میخونیم. این دوست من دختر خوبی نیست اهل نماز و حجاب و ... هم نیست و چندین دوست پسر داشته و فکر کنم الانم داره. اما من کاملا برعکس این دختر هستم و عقایدم باهاش متفاوته و با حجابم و ...

من از بچگی ترسو بودم و از آدما میترسیدم و زیاد از خونه بیرون نمی اومدم و در رفتن به مدرسه هم مشکل داشتم و معمولا با این دوستم به مدرسه میرفتم. اما الان وضعیتم فرق کرده من دیگه ترسو نیستم اما این دوستم فکر میکنه من بازم میترسم و مسخرم میکنه از من هم زیاد خوشش نمیاد و چون از لحاظ عقیده با هم فرق داریم در موردم حرف بد میزنه مثلا اینکه میخوام خودمو خوب جلوه بدم و ...

ولی من اصلا اینطوری نیستم. بهم میگه تو بعدا میخوای بری دانشگاه چجوری میخوای ارتباط برقرار کنی یا حرفای دیگه. این طرز صحبت کردنش خیلی اذیتم میکنه اما نمیدونم با این حرفا چرا دوباره به سمتش میرم. باز هم چند نفر دیگه میدونن که من ترسو بودم اما نمیدونن که الان عوض شدم چون قبلا بچه بودم اما الان شاید به دیگران هم میگن و آبروم رو میبرن که فلانی دختر ترسویی هست و ....

با توجه به اینکه این دختر، دختر خوبی نیست و خیلی حرف پشت سرش هست من چیکار کنم میخوام باهاش قهر کنم اما دلم نمیاد کسی باهام قهر باشه و ... و از طرفی هم میخوام که دیگه باهاش در ارتباط نباشم چون باحرفاش اذیتم میکنه. رفتار درست چیه؟ چطوری ازش دوری کنم اما در عین حال باهاش قهر نباشم؟ چون دوست خیلی مهمه و در آیندم هم تاثیر میذاره. لطفا کمکم کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)