سلام

پیشاپیش ممنونم که حرف های من رو وقت می ذارید و می خونید.

اول یه بیوگرافی کلی از خودم میدم، من دختر ۲۶ ساله‌ای هستم، انترن پزشکی (برای کسانی که اطلاع ندارن یک سال و نیم آخر تحصیل رشته پزشکی اینترن یا انترن اطلاق میشه)، دارای خانواده فرهنگی و وضع مالی خوب، از خصوصیات اخلاقیم بخوام بگم کمی خجالتی هستم ولی لازم باشه از حقم دفاع می‌کنم و حرفم رو راحت می زنم، بین دوستانم به دختر مهربون و آروم شناخته میشم، از نظر قیافه هم از نظر خودم بخوام نمره بدم ۶ یا ۷ از ۱۰ و چندین نفر بهم گفتن حس خوبی به آدم میدی.

از نظر تیپ هم همه میگن خوشتیپم، اینها رو گفتم تا دید کلی داشته باشین.. الآن مسئله‌ای که جزء دغدغه‌های ذهنیم شده اینه که میرم بیمارستان نمی دونم چه رفتاری باید داشته باشم! دوست دارم از همکاران بهم پیشنهاد آشنایی (برای ازدواج) بدن! 

منتهی من دختر سرسنگینی هستم تو بخش و سرم تو کار خودمه، به خاطر همین یه بار یه پسری توی فضای مجازی که فیلمم رو دید گفت آدم میترسه بهت پیشنهاد بده! من از این بابت ناراحتم، احساس می‌کنم هر کی منو می بینه فکر می کنه دختر سرسنگینی هستم در حالی که من خیلی مهربونم ولی این خجالتی بودن کار دستم داده و حس می‌کنم بقیه با خودشون میگن چقدر مغرورم!

توی تست روانشناسی هم که دادم ۸۰ درصد درونگرا هستم و ۲۰ درصد برونگرا، دوستم برعکس منه با همه بگو بخند داره و همه باهاش راحت ترن ولی من بخوام این‌جوری باشم هم یه حس درونی بم میگه خجالت بکش الآن همه فکر می کنن دنبال پیشنهاد گرفتنی): 

امیدوارم تونسته باشم منظورم رو برسونم، الآن من نمی دونم رفتارم به چه شکلی باشه تا پالس مثبت رو نشون بدم و پیشنهاد بگیرم

ممنون که حرف هام رو خوندید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
جذب خواستگار دلخواه (۱۲۵ مطلب مشابه) ازدواج با همکار (۲۵ مطلب مشابه)