سلام
من یه گله دارم از دوستان پاسخگو تو رو خدا انقد راحت دل نشکنید من تا حالا چهار بار اینجا سوال پرسیدم ولی بعضی از دوستان چنان بد پاسخ میدن که انگار مجبورشون کردیم به این کار
نمیگم رک و صریح پاسخ ندید ولی یه لحظه خودتونو بذارید جای اون طرف .

من خودم تو سوالایی که پرسیدم بعضیا چنان بد جوابمو دادن که بخدا اشکم در اومد .. اگه اون شخص کسی رو داشت که این سوالا رو بپرسه مطمئنن نمیومد از غریبه ها بپرسه که...

من سوالمو فرستادم هنوز دستو پام یخه و دارم گریه میکنم بابت جوابای بعضی دوستان... یه ذره مهربون باشین چی میشه مگه؟ انقد راحت تحقیر نکنید انقد راحت نقطه ضعفشو نکوبید تو سرش .
ببخشید که طولانی شد.

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)