سلام

با سلام و وقت بخیر.

قضیه از این قراره ما ۶ تا دوست بودیم که یکی از اینها تو عکاسی کار می‌کرد، از قضا یکی از اساتیدمون برای گرفتن فیلم عروسی به همون عکاسی مراجعه می کنن. 

این دوستم از لحظه‌هایی که عروس و داماد با هم هستند با گوشی شخصیش فیلم گرفت و برای ما فرستاد، من از این قضیه دلم گرفت اگه منم جای عروس بودم خوشحال نمی شدم، به طور غیرمستقیم به استاد خبر دادم با یه اکانت جعلی، کارش به دادگاه و شکایت کشید. 

بعد که دادگاهش تموم شد به من پیام داد که تو گفتی و ... به دلایلی به من شک کرده بود می گفت وکیل یک جاهایی اسم تو رو گفت، تهدیدم می کنن میگن اگه تو گفته باشی زندگیت رو خراب می‌کنم، و اینکه بعد این ماجرا دیگه دوستی ندارم و تنهام باهام حرف نمی زنن. 

عذاب وجدان دارم که کاش نمی گفتم، این جوری اون هم به دادگاه نمی‌کشید کارش، منم رفقام رو از دست نمی‌دادم، دلم گرفته از این کار که الآن اون ها به من به عنوان جاسوس نگاه می کنن، کمکم کنید لطفاً می ترسم اذیتم کنن، بیست سال دارم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)