من در پست آقایی که گفته بودن خانم ها فرصت بدید هم اشاره کردم ولی می‌خوام جداگانه در مورد این موضوع سوال بپرسم.

حتماً برای عده ای دختران دیگه هم این اتفاق افتاده چون من خیلی جاها دنبالش گشتم و با اکثر دخترها که حرف می زنم این مورد اتفاق افتاده که یه خانواده‌ای برای خواستگاری اصرار می کنن و بعد یه دفعه ناپدید میشن. 

البته این حرف من به این دلیل نیست که من یا بقیه دخترها در به در دنبال خواستگاریم نه به هیچ وجه این‌طوری نیست ولی این مورد واقعاً اذیتم می‌کنه و فکر می‌کنم یه جور بی احترامیه. 

انگار بعضی آقایون تکلیف شون با خودشون مشخص نیست (البته قصد جسارت ندارم فقط برام سواله واقعاً) اگه یه نفر نخواد با کسی آشنا بشه چرا اولش هی اصرار می کنن. 

من خودم برام چند مورد این‌طوری شده که طرف اومده هی اصرار کرده حتی تو محل کارم هم برام مشکل درست کرده (البته منظورم خانواده پسر هست) ولی بعد ناپدید شده یا برای دوستانم حتی طرف تا مرحله وقت گرفتن برای عقد پیش رفته بعد یه دفعه غیب شده آخه وقتی یه پسر از تصمیمش مطمئن نیست چرا این کار رو می‌کنن خانواده اش یا حتی خودش. 

ما که به هیچ وجه یه پسر رو به زور نمی خوایم بشونیم سر سفره عقد می‌تونه وقتی خودش مطمئن نیست نذاره خانواده اش این همه اصرار کنن یا نذارن تا مرحله قبل عقد پیش بره یا اگه طرف به هر دلیلی می بینه مناسب هم نیستن خانواده اش اطلاع بدن که آقا ما با هم جور در نمی یایم و تمام دیگه اینجا که قرار نیست قتل انجام بشه و دختر بگه نه حتماً باید ادامه بدی ولی این‌طوری تکلیف دختر هم مشخص می شه و الکی ذهنش درگیر نمی شه.

من یه مورد بود که زنگ زده بودن خونه مون ولی انگار وسط زنگ زدن پشیمون شده بودن و ما گوشی رو برداشته بودیم ولی گویا اینها می‌خواستن تحقیق کنند و وسط زنگ زدن یادشون افتاده بود و گفتن اشتباه گرفتیم و بعد یه ماه اینها که تکلیف شون رو مشخص کرده بودن دوباره زنگ زدن و ما اون جا متوجه شدیم برای این زنگ زدن.

خلاصه من کاری ندارم من چون شرایط نداشتم قبول نکردم ادامه بدیم و تموم شد رفت ولی این کارشون که قبل مطمئن شدن از تصمیم شون نخواستن ذهن ما رو درگیر کنن برای من خیلی با ارزش بود ولی خب فقط اون یه مورد چنین رفتار مناسبی داشتن ولی نمی دونم بقیه چرا این‌طوری نمی کنن که وقتی از خودشون مطمئن نیستن اصرار به آشنایی نکنن و...

من خودم اون قدر از این مورد اذیت شدم که دیگه نمی خوام به خواستگاری راه بدم چون می‌دونم بازم قراره این رفتارهای آزار دهنده رو ببینم چون من و امثال من آدم ازدواج با دوستی نیستن و وقتی هم که یه پسر از طرف خانواده اش اقدام می‌کنه چنین رفتارهایی انجام میدن.

پس به نظرم ازدواج نکردن بهتر از دیدن چنین رفتارهایی هست (لطفاً آقایون نیان جبهه بگیرن که خودت رو دست بالا می گیر‌ی و... نه اتفاقاً فکر می‌کنم چون خودمون رو دست بالا نمی‌گیریم این تجربه‌ها رو داریم و می‌خواهیم با احترام برخورد کنیم ولی متاسفانه بی احترامی نصیب مون می شه)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی پسران برای ازدواج (۶۸۷ مطلب مشابه) خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)