سلام

من یه مشکلی دارم تقریبا از 13 -14 سالگی باهاش عجین شدم و الان خیلی داره آزارم میده اونم اینه که دست ها ، پاها و بیش تر بدن من اکثر اوقات یخ هستن انگار که توی  فریزر بودن یا مثلا یه چیز خیلی یخ رو ساعت ها تو دستم نگه داشته باشم یا در معرض سرمای خیلی شدید باشم من همیشه ی خدا این شکلیم حتی هیچ سرمایی رو داخل بدنم حس نمیکنم یا ممکنه که خیلیییییی هم گرمم باشه اما باز دست ها و پاهام یخ کردن .

به هر دکتری هم که بگید مراجعه کردم یکی میگفت به خاطر لاغریته که رفتم پیش دکتر تغذیه گفت ربطی نداره یکی میگفت استرس داری که به روانشناس و بعدشم روانپزشک مراجعه کردم گفتن به خاطر استرس نیست بیش از ده بار در این سال ها ( از 13 تا 22 سالگی ) آزمایش خون دادم ، گلاب به روتون آزمایش ادرار دادم اما هیچ مشکلی نداشتم :(

گاهی اوقات این قدر دست و پاهام یخ هستن که به زنده بودنم شک میکنم  !!!

لطفا اگه کسی مشکل منو داره بگه چی کار میکنه ؟؟ شاید این به نظر شما مشکل کوچیکی باشه اما من رو خیلی اذیت میکنه .

ممنونم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)