سلام

مشکلی که دارم پس انداز کردن هست، من در شهری جدای شهر خودمون زندگی می کنم 22 ساله هستم و تمام  هزینه ها با خودمه از هزینه خوابگاه بگیر تا مواد شوینده و شامپو و خوراکی. 

مشکلم اینه نمی تونم  پس انداز کنم، تجربه تون در این مورد یا راه حلی دارید بهم بگید، یا مثلا میرم مترو این دستفروش ها وسوسه م می کنن  یه سری وسایل  می گیرم.

یا یه جاها  مینویسه حراج و این ها من وسوسه شدم گرفتم بعدا دیدم لباسی بوده که اصلاً به دردم نخورده و ... .

نمی دونم اصلاً یه مشکل اساسی تو خرج کردن هام و پس انداز دارم، لطفاً کمکم کنید.

ممنون از نظرات بزرگواران



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اقتصاد خانواده (۱۱۵ مطلب مشابه)