سلام.
من از خودم بیزارم.
از همه چیزم . از خلقتم گرفته تا سیرتم.
اعتماد بنفسم هم در سطح پایینیه.
بچگی سخت و پراز رنجش و کتک و تحقیر رو گذروندم.
26 سالمه و تابه حال عشق رو تجربه نکردم.و مواردی هم که برای ازدواجم جور میشه موارد ناجوری هستن و یا اصولا به سرانجام نمیرسه...و از این بابت از جانب خوانوادم خیلی تحقیر و سرزنش میشم.
از این وضعیت به تنگ اومدم.خودم می دونم مشکلم چیه.مشکلم اینه که در درجه ی اول خودم رو دوست ندارم.
وضعیت اقتصادیم اجازه ی رفتن به روان شناسو بهم نمیده.
حواهشم اینه اگر کسی کتاب موثر و مفیدی راجب "دوست داشتن خود " یا "عشق به خویشتن" سراغ داره بهم معرفی کنه.
یا علی .

مرتبط:

می خوام بدبین نباشم به خودم و آینده ام

چطوری میتونم امیدوار باشم؟

نا امیدی نتیجه امیدوار بودن به غیر خداست

من چی کار کنم که یه کم به آینده امیدوار بشم؟

تجربه های امیدوار کننده در زندگی

امیدوارم بتونم راهم رو پیدا کنم

مشکل ناامیدی و کمبود اعتماد بنفس دارم


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)