سلام امیدوارم حال دل تون خوب باشه

خب من یه دختر چادریم که بیست ساله هستم و چهار پنج ساله چادر می پوشم، ولی راستش رو بخواید هیچ علاقه یا اعتقاد خاصی به چادر ندارم، البته آدم مذهبی هستم ولی چندان تمایلی به چادر پوشیدن ندارم. 

ولی خب از طرفی مادرم، خانواده م و کسانی که برام عزیزن خیلی دوست دارن من چادری باشم، دوست ندارم اصلاً که اون ها رو ذره‌ای ناراحت کنم، اگه چادرم رو بردارم اون ها چیزی نمیگن ولی ناراحت میشن.

از طرفی هم این‌طوری خودم ناراحتم، تو بیشتر موقعیت‌ها اوقاتی که بیرون از خونم، احساس می‌کنم دارم با نظرات بقیه زندگی می‌کنم، به بقیه که نگاه می‌کنم به حال شون بعضی اوقات غبطه می خورم که هر کسی هر جوری دوست داره زندگی می کنه، هر تصمیمی دوست داره می گیره لااقل برای پوشش و لباس هاش ولی من نه.

خلاصه که همیشه یه خود درگیری دارم که نمی دونم چادرم رو بردارم و خب خیلی شاد تر و راحت تر از الآن میشم ولی بقیه ممکنه ناراحت شن یا اینکه چادر بپوشم، خودم همیشه ناراحت باشم ولی خانواده م و مخصوصاً مادرم خوشحال باشن و بهم افتخار کنن 

به نظر شما دوستان چه کار کنم؟!

و البته لطفاً وارد مسائل توجه نامحرم رو نمی دونم این چیزها نشید خواهشا، و اینکه فکر نکنید زندگی با چادر و بدون چادر چندان فرقی ندارن، درسته که چادر خیلی مقام ارزنده ای هست و خب شخصیت یه خانوم رو بالاتر می بره (و لی خب من واقعاً نمی تونم با چادر اون طوری که دوست دارم زندگی کنم یه مثال خیلی خیلی کوچیکش اینه که من خیلی کپ دوست دارم ولی هیچکس واقعاً با چادر کپ نمی ذاره و خیلی چیزهای دیگه 

ممنون از شما که متنم رو خوندین، همه نظرات تون رو می خونم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
حجاب (۱۱۱ مطلب مشابه) مسائل خانم های چادری (۱۱۸ مطلب مشابه)