سلام

چند وقت پیش یه آقایی پست گذاشته بود که برای چی باید ازدواج کنم وقتی انقدر دخترا ناز می کنن و پول عروسی و اینا میرم دوست دختر میگیرم که هر وقت دلم خواست بندازمش دور .

متاسفانه بنده فک می کردم آقایون تو این سایت بیشتر مذهبی باشن ولی با خوندن این پست و متاسفانه با خوندن کامنت های آقایون که حتی یه نفرشون نگفته بود نه برادر من تو اشتباه فکر می کنی دختر های پاکی هستن که  ارزش این و دارن  آدم براشون صبر بکنه.

و حتی به دختر های چادر و مذهبی هم توهین کردین گفتین همشون دنبال پول و نمیدونم چی هستن یکی تون نگفت شاید بعضی دختر ها عاشق حضرت زهرا باشن.

شماها که اومدین نوشتین اره آدم دوست دختر میگیره بهتره اول از این که شما همون هایی هستین که می گفتین دوستی و رابطه خوب نیست چرا الکی خودتون و پاک نشون می دادین خوب از همون اول می گفتین موافقین ؟

و این که اگه شما خواهرتون هم مثل همون دختر ها هر روز با یه نفر بود چی کار می کردین و پسرا هم بهشون اهمیت نمیدادن و بعدا می نداختنش دور .

شما ها اگه غیرت دارین دختر های مردم هم مثل خواهر های خودتون بدونین .و یه نصیحت به خواهر های گلم شما رو به خدا قسم دور دوستی نرید به خدا آخر و عاقبت نداره .

بنده اون کسایی و که قضاوت کردن و گفتن دخترهای مذهبی فلان هستن و نمی بخشم .        

یا علی مدد


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)