من یه دختر  ۳۵ ساله هستم، فوق لیسانس کارمند دولت، شغلم تو زمینه حسابداری هستش، تازگی ها با یه آقایی آشنا شدم که ۶ سال از خودم کوچکتره و دیپلمه است و اینکه  شغلش هم اول کارگر انبار بود الآن شده کارمند تو همون اداره.

بعد اینکه  اون آقا از لحاظ قیافه چون پوست سفید و روشنی دارن  از من سر هستند. و همچنین اینکه  از لحاظ حقوقی من بالاترم ولی واقعاً طرز صحبت و صدای آقا رو دوست دارم . و چنین اینکه  هنوز آقا نمی دونه که من ۶ سال از ایشون بزرگترم نمی دونم عکس العمل چیه و اینکه من خیلی دوسش دارم نمی تونم بدون اون خودم رو تصور کنم. چه کار کنم به نظرتون؟  نمی تونم بهش بگم ازت بزرگترم تو قیافه من اصلاً مشخص نیست.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج با پسر کوچکتر از خود (۲۱ مطلب مشابه)