پسری هستم دانشجو. با شغل مشخص در آینده. از دختری خوشم میاد و و طی صحبت و جلسه فهمیدیم بهم می‌خوریم ولی من شرایط ازدواج الان ندارم حداقل تا یک یا دو سال دیگه ولی بهشون گفتم تا اون موقع با هم در ارتباط باشیم تا شناخت از هم بیشتر باشه ایشون هم مخالفت کردن که من نمی تونم و رابطه مون درست نیست باید به مادر پدر هم بگیم.

از لحاظ اعتقادی تقریباً هم کفو هستیم ولی فکر می‌کنم ایشون بیشتر. ولی من نمی خوام این طوری ازدواج کنم مثل بعضی از قدیمی‌ها که نشناخته ازدواج می کنن می خوام دقیقاً طرف بشناسم. و اگر الان هم بخوام برم خاستگاری دختر خانوم چیزی ندارم و ممکن خانواده ش مخالفت کنن . الان نمی دونم دقیقاً چیکار کنم؟!! 

 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
قصد ازدواج بدون داشتن امکانات (۱۱ مطلب مشابه)