سلام

دخترم و فارغ التحصیل کارشناسی یکی از رشته های تاپ انسانی از یه دانشگاه خوب. تازه درسم تمام شده, از ترم چهار به طور پاره وقت کار می کنم درآمدش شکر خدا طوری بود که تو دوره دانشجویی از پدرم پول تو جیبی نمی گرفتم و خیلی اوقات مخصوصاً تو دوره مجازی کمک خرج خانواده بودم. 

امّا حالا که فارغ التحصیل شدم با اینکه شغلم هنوز هست و می تونم کمی درآمدم رو هم بعد از آزمون ارشد افزایش بدم, امّا نمی خوام فقط به همین یه کار متکی باشم مهارت های رایانه و ارتباطی و فن بیان خوبی دارم, امّا توانایی بیرون رفتن از خونه را ندارم.

ساکن روستام که تا مرکز شهر یک ساعت فاصله داره, به نظر شما چه طور می تونم کمک خرج خانواده باشم و چه طور به سایت های کاریابی اعتماد کنم؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
آموزش کسب درآمد برای دختران (۹۶ مطلب مشابه)