سلام دوستان وقت تون بخیر باشه

من خیلی وقته این وبلاگ رو می شناسم و می دونم همه نظر میدن و برام همیشه جالب بوده .

موضوعی که هست از عنوان هم مشخصه اینه که من متقاضی کار هستم .

اول از خودم بگم که دختری ۲۲ ساله هستم دانشجوی کارشناسی میکروبیولوژی هستم ترم ۶ . نیاز به یه کاری دارم که دور کاری باشه یعنی مجبور نشم برم بیرون از خونه چون بیشتر وقتم رو دانشگاهم و این که، از طرف خانواده محدودیت دارم .

دنبال درآمد فضایی نیستم نمی دونم چه جوری می تونم یه درامدی داشته باشم همین که بتونم یه کم از خرجم رو در بیارم برام کافیه.

از توانایی هام بخوام بگم خب من شیرینی پزی می کنم ولی هنوز موفق نشدم ازش پول در بیارم و کارهای تایپ و اینارم می تونم انجام بدم .

خیلی از دوستانم رفتن تو بورس ولی من چیزی ازش سر در نمیارم اگه میشه کسی تو زمینه بورس بلده راهنماییم کنه که چه جوری می تونم وارد بورس بشم و از کجا باید اموزشاشو ببینم.

ممنون میشم پیشنهاداتون بگید و راهنماییم کنید چون واقعاً نیازمند درآمد هستم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اشتغال دانشجویی (۴۵ مطلب مشابه)