سلام 

بنده دختری مذهبی و چادری ساکن یکی از شهر های جنوبی سن 25 تا 30 ساله هستم ( که حداقل ۵ سال از سنم کمتر نشون میدم) هیچ وقت با پسری دوست نبودم. 

مدرک ارشد و شاغل رسمی در یکی از ادارت، در محیط کاریم آقایی هستند که از بنده 2 سال کوچکتر هستند ایشون هم ارشد و کارمند رسمی هستند، این آقا اوایل رفتار خیلی  محترمانه ای داشتند و بعد کم کم شروع به تعریف کردن از من کردن ، البته جلوی بقیه نه ( جلوی بقیه با من سرسنگین رفتار می کردن) فقط زمانی که تنها بودم، اوایل متوجه دلیل رفتار هاشون نمی‌شدم که به عنوان همکار هست یا به من علاقه دارند، کم کم احساس کردم به ایشون دارم وابسته میشم (بدون اینکه قصدشون رو بدونم و شناخت کاملی از ایشون داشته باشم )،  و برای اینکه این قضیه ادامه پیدا نکنه و ضربه نخورم ازشون خواستم که از من تعریف نکنند و گفتم خارج از عرف همکاری هست.

تقریبا یک مدت سر سنگین‌شدن دوباره سعی کردن با من خوب بشن و البته من هم باهاشون سرسنگین بودم بعد از یک ماه  پرسیدن که مشکل حل شده و من علت رفتارهای گذشته شون رو پرسیدم (یک جوریی می خواستم تکلیفم رو با خودم مشخص کنم) و ایشون جوابی نداد و ولی سعی می کرد باز هم با من خوب باشه یک مدت دوباره گذشت و من عادی برخورد می کنم و ایشون هم ظاهراً همین طور.

امّا روز خانم به من پیام دادن و تبریک گفتن و من همیشه پیام هاشون رو سنگین جواب میدم، در کل یه روز هایی نسبت به من معمولی هستند و بی توجه یه روز هایی سعی می کنند خوب باشند.

واقعاً نمی‌دونم هدف شون چیه ازدواج ، دوستی و ...

در مورد این آقا هم بگم ایشون ظاهراً آدم آرومی هستند ولی پاش بیفته بسیار سرزبون دار هستند. 

سؤالم اینه از آقایون هدف این آقا چیه ؟


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)