سلام
از همین اول بگم که اصلا قصد تعریف از خودمو ندارم ولی برا اینکه بهتر بتونید بهم کمک کنید باید این اطلاعاتو در اختیارتون بذارم.

دختری 26 ساله ام، مانتونی محجبه، خیلی هم معتقد و پایبند هستم، از نظر ظاهری قیافه معمولی رو به بالا دارم و تحصیلات عالیه دارم از بهترین دانشگاه کشور در حال حاضر هم شاغل هستم !!

میرسیم به مشکلم:

چرا دختری با خصوصیات من که در نظر دیگران فوق العاده متین و با وقار رفتار میکنه و ارتباط با نامحرم از خط قرمزاش محسوب میشه هر روز باید تنش بلرزه که کسی براش مزاحمت ایجاد نکنه؟؟!! چرا بعضی از همجنسای شما آقایون به خودشون اجازه میدن از من شماره بخوان یا میخوان که شماره بدن اونم نه به شکل درست بلکه با تعقیب کردن ؟؟!!

خیلی هاشون قسم میخورن که قصد مزاحمت ندارن و نیتشون خیره ولی من برام سخته یعنی اصلا نمیتونم این رفتارشونو بپذیرم، من که حتی تو ارتباط با پسرای فامیل به یه سلام و احوالپرسی خیلی ساده اکتفا میکنم چطور میتونم تو خیابون با یه نامحرم غریبه هم کلام بشم حتی اگه واقعا آدمای خوبی باشن و قصدشون ازدواج باشه باز هم فرقی نداره باید یاد بگیرن که برا ازدواج، قدم اول که خواستگاری کردن هست رو خوب و اصولی بردارن!!

حالم خیلی بده چون خودمو شایسته این نوع برخوردها نمیدونم و همش با خودم میگم نکنه یه جا یه رفتار نادرست داشتم که این مزاحما سر راهم قرار میگیرن.

خانوادمو در جریان گذاشتم چون هیچ چیز پنهونی از اونا ندارم و نزدیکترین به من هستن مامانم خیلی نگرانمه هر وقت سرکارم چندین بار باهام تماس میگیره و تازگیا بابام دنبالم میاد ولی اینا چاره کار من نیست باید بدونم دلیل این رفتار آقایون نسبت به من و دخترایی شبیه من چیه؟؟!!

خوشحال میشم نظرات شما دوستان رو جویا بشم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)