سلام

۲۵ سالمه، لیسانس و استخدام تامین اجتماعی، پدر و مادر تحصیل کرده و کارمند، وضعیت مالی تقریباً خوب، از نظر ظاهری هم خوب.

اصلاً تصور نمی کنم شرایط ویژه ای دارم و توقع ازدواج با شخصی با شرایط ویژه هم ندارم. همین که شبیه من باشه برام کافی هست.

اما خواستگارهایی که برای من میاد به عنوان مثال: 

پدر یکی شون معتاد بود، یکی شون پدر و مادرش بی سواد بود و طرز اندیشه و فرهنگ شون خیلی با ما متفاوت بود، تعدادی بیکار، سیکل و بنا ونانوا، به جز سه مورد که ظاهراً مناسب بودیم اما تحقیق کردیم یکی شون اهل دوست دختر و روابط متعدد بود و من نمی‌پسندم چون خودم تجربه دوستی با جنس مخالف نداشتم، یک نفرشون هم زیر نظر خانواده که آشنا شدیم به نظرم ضعف عصبی داشتن چون موقع عصبانیت شروع به تحقیر و تمسخر می کرد. و مورد دیگه هم به شدت روی حقوق من برنامه ریزی داشت برای پرداخت اقساطش، شاید بد نبود ولی من حس خوبی نداشتم بهش.

دوست دارم ازدواج کنم چطور با کسی که مناسبم باشه آشنا بشم.



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
نداشتن خواستگار مناسب (۸۱ مطلب مشابه)