من دختری هستم که پاهام سایزش بزرگه. متاسفانه برای خرید کفش بسیار مشکل دارم .کاری با نگاهای تمسخر آمیز آقایون فروشنده کفش ندارم که وقتی میرم مغازه شون و میگم سایز 42 میخوام اذیتم میکنن.

چون روی حساب شعورشون میذارم و از خدا بابت همین پاهای بزرگ سالم سپاسگذارم:) اما چیزی که بنده رو خیلی اذیت میکنه اینه که به بدبختی کفش پیدا میکنم. و همه کفشام مدل پیرزنیه! حتی باغ سپهسالار هم رفتم کفشای بی ریخت و پیرزنی برام بود.

تا اینکه تصمیم گرفتم به یه کفاش سفارش بدم همیشه برای من کفش بدوزه و هر مدلی که خواستم سفارش بدم. ( کاش تو ایران همچین چیزی واسه ما پا بزرگ ها بود.... ) کفش های برند هم چندان چنگی به دل نمیزنه. و غالبا کفش های شیک سایز نهایت 40 دارن.
دوستان کسی میتونه کمکم کنه؟ شما جایی یا کسی رو سراغ دارین همیشه برام مدلهای روز رو بدوزه؟ بخدا اگر کمکم کنین خیلی در حقم لطف کردین،خسته شدم از پادرد و پینه بستن پشت پام بخاطر کفش تنگ.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)