خسته نباشید دوستان
من یه سوالی داشتم که شدیدا خودم رو ازار میده و توی افراد دیگه هم میبینمش هر چند شاید اونها رو انقدر ازار نمیده که من رو
بحث سر اینه که من انگار نمیتونم روی یه کار ثابت قدم بمونم
یعنی مثلا شروع میکنم روزی مثلا 10 صفحه از یک کتاب رو بخونم اما روش ثابت نمیمونم یه حسی دارم که انگار بدم میاد از انجامش
به قول یکی از دوستان میگه "حسش نیست" یکی میگه "تنبلی میکنم" و ...
هر کی یه اسمی روش میذاره ولی من فکر میکنم کم بودن اراده دلیل اصلی هست
برای همین کتاب هایی در مورد اینجور مسائل مثل مدیریت زمان و قورباقه ات رو قورت بده و اینجور چیزا گرفتم ولی بازم...
نمیدونم مشکل از کجاست اما زندگیم ریتم خیلی کندی داره به خاطر همین قضیه
من یا چند تا از دوستای دیگم که اینجوری هستیم واقعا توی این سن ( حدود 22 ) واقعا قدرت و انرژی و قابلیتش رو داریم که زندگی خودمون و دیگران رو بهتر کنیم ولی همین عامل جلوی همه چیزو میگیره .
شاید شما هم اگه به دور و برتون با دقت بیشتر نگاه  کنید از زیاد بودن این عامل پیشگیرنده ی پیشرفت توی جوونا تعجب کنید ( شایدم قبلا دقت کردید )
به نظرم یه چیزی هست که خیلی هم قویه و خیلی هم همه گیره ولی بهش توجه نمیشه

راستی
دوست من قبلا اینجوری نبود و البته اینم بگم که مشکل "آرمان گرایی" داشت ، بعد یه مدت که مشکلات عاطفی و ... براش پیش اومد و به مرور یه جورایی مجبور شد حالا یا خودش خواست و ارمان گراییش رو گذاشت کنار یه مقدار , اونم به این مشکل مواجه شد و قبلا اینطوری نبود .
خلاصه که خیلی خیلی ممنون میشم کمک کنید تا این مشکل رو بذاریم کنار
من هم هدف دارم ( میخوام به درجات بالای موفقیت مالی برسم تا به کم شدن یا حتی صفر شدن فقر کمک کنم و به این شکل یه بخشی از کاری که امام زمان میخواد بکنه رو انجام داده باشم و کمکی کرده باشم ) . هم هدفم جزئیات داره و قسمت قسمت هست و هم مطالعه هایی هم در زمینه ی روانشناسی داشتم ولی مشکل پا برجاست
پپیشاپیش خیلی ممنون از کمکتون
در پناه حق
یا علی


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)