سلام

سلام به روی ماه همه شما بچه های با حال خانواده برتری

بنده اقای یه پسر خیلی خوشگل هستم نویسنده ی این پست . حقیقتش میخواستم تا بعد تعطیلات بیام ولی یه چیزی دیدم که خداییش دلم نیومد مطرحش نکنم! .

جدیدا یه آپشنی به خانواده برتر اضافه شده تحت عنوان امتیاز دهی به نظرات درسته؟ آقا واقعا بعضیاتون ته سوژه اید! . یه چیزایی دیدم که پوکیدم از خنده!

اقا انصافا این نظر سنجی و رای دهی رو که واسه خاله بازی نذاشتن! واسه این گذاشتن که اگه یه نظری رو دیدی و خوشت اومد ، دیگه نیای همونو تکراری بنویسی! بیای تاییدش کنی و بگی منم نظرم همینه!

یا مثلا اگه نظری رو احساس کرد که باب دلت نیست بیای بگی که بد بود معمولی بود نهایتا بگی گندشو درآوردی و افتضاااااااااااااح بود! درسته؟ حالا خنده ی من واسه چیه؟! من نمیدونم انصافا بعضیا چی با خودشون فکر کردن!!!

مورد داشتیم طرف اومده گفته اقای نجفی؟ چرا پستم تایید نشد؟! بعد برداشته به خودش نظر داده عااااالی!
جون من؟ گفتم جون من! الان به چیه این عالی دادی؟! الان اصلا نظری ندادی که خودت به خودت عالی دادی! نکنید اینکارارو! حالا بدتر از اون میدونید چیه؟!؟!

با یکی مشکل داریم بعد بنده خدا اومده گفته اقای نجفی؟!؟! چرا رمز و به ایمیلم نفرستادی؟ بعد یه سری رفتن زدن افتضااااااااااااح! نکنید اینکارارو! خب باهاش مشکل داری این چه کاریه؟

داستان به اینجا ختم نمیشه که!

یعنی مورد داشتیم اینجا سر لایک کردن هم دل میدن و قلوه میگیرن! دیدم که میگما یعنی 2 تا کاربر بودن ؛

کاربر 1: سلام عشقم وای چقدر نظراتت عالیه

کاربر2: وووووووووویییییی! واقعا! مرسی عشقم نظر تو هم عالیه!

کاربر 1: مرسی گلم من همیشه عاشق نظرات شمام

کاربر 2: میای یه قولی به هم بدیم؟

کاربر 1 : چه قولی؟

کاربر 2: من همه نظراتتو عالی میزنم تو هم همین کارو کن!!!!

کاربر 1: باشه عشقم!

بابا نکنید این کارارو! بعدش گروهشون از 2 نفر به چند نفر تبدیل شده! یعنی یه سری دیگه دیدن اینا چقد قشنگ هوای همو دارن بعد اومدن گفتن میشه مارو هم تو اکیپتون جا بدید؟! بعد الان یه اکیپن! هر جا میرن باهم دیگه میان واسه همیدگرو عالی میزنن!

اینایی که میگم همشو دیدم! حالا این خوبه! مورد داشتیم طرف اومده یه پستی گفته اقا خدا رو شکر که مشکلتون بر طرف شد! بعد اومدید زدید بد! بابااااااااااااا ، حاجیییییی؟ اخه این بدبخت اصلا نظر نداده! گفته خدا رو شکر! بعد چرا بهش میگی بد!!!!

بابا همین کارارو میکنید سوژه میشید! یکی دیگه اومده نظر گذاشته 600 نفر زدن افتضاح! بعد خودش اومده به خودش زده عالی!!! من الان به توی کاربر چی بگم ؟! چرا خودت خودتو سوژه میکنی؟!؟!

خب ملت که کور نیستن! شعور دارن میفهمن شش هزار نفر اومدن زدن افتضاح اون یدونه عالی تویی! نکنید اینکارارو!

یعنی این اخری یه چیزی دیدم که دیگه خدایی مخم هنگ کرد! یه سری هستن میان کلا از بالا به پایین اسمارو میخونن نظراتو نمیخونن اگه از طرف خوششون بیاد میزنن عالی اگه نیاد میزنن افتضاح!

یعنی اون بنده خدایی که خورده افتضاح اومده گفته بابا من اصلا نظر ندادم! فقط گفتم ببخشید شما چندسالتونه!!!

یه سری دیگه هستن اونا که دیگه خیلی ادمای باحالین! حالا اسماشونو نگم! کلا موقع رای دادن اگه حالشون خوب باشه میان از بالا تا پایین همه رو میزنن عالی!

بعد بهش میگن فلانی ؟ این 2 تا نظری که تایید کردی جفتشون دقیقا متضاد هم هستنااااااااااا! بعد چجوری میشه که اینجوری بشه؟!؟! چجوری میشه که جفتشونو تایید کردی؟!؟! میگه دوست داشتم! به تو چه!!!!

خلاصه به نظرم در کنار این همه انرژی و شادی که دارید که خیلی هم عالیه خوبه تو رای دادنامون سعی کنیم یه کم محتاطانه تر و با دقت بیشتر رای مونو اعمال کنیم! وقتی یه کامنتی 600 تا لایک میخوره ناخوداگاه رو ذهن سوال کننده اون پست تاثیر میذاره و اونو رغبت میده به اینکه اون کامنت براش مفیده! چه بسا که اصلا کامنت خوبی نباشه . و چه بسا که نظر خیلی خوبی منتشر بشه ولی بخاطر اینکه بی جهت و مغرضانه اومدید افتضاح زدید ی اتفاق خوب برای نویسنده پست فرصتش از دست بره!

جا داره یه باره دیگه فرار سیدن سال جدید رو پیشاپیش بهتون تبریک بگم . الهی که خونه هاتون پر از عطر شادی و تندرستی باشه ، روی غمو نبینید ، گل باشید ولی عمرتون مثل گل نباشه ، انرژیتون نیفته ها ، عاشششقانه همتونو دوست دارم ، بووووووووووووس
باباااااااااااااااای


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مربوط به خانواده برتر (۵۹۹ مطلب مشابه)