سلام
من دختری هستم که حدود یک سال پیش به پسری علاقه مند شدم و از روی ندونم کاری خودم به اون پسر علاقم و ابراز کردم. اون پسر هم تا حدی رفتارش خوب بود ولی بعدها کم کم متوجه شدم حسی به من نداره و ادامه دادن رابطه کاملا اشتباه هست.

تو این مدتی که گذشت و باهم رابطه ای نداشتیم من روز به روز بیشتر عاشقش میشدم به خصوص که از آشناهامون هست و اکثرا هم میبینمش.

پسری 19 سالس که توی نگاه اول همه فکر میکنن پسر نجیب و سر به زیریه. حتی تمام کسایی که دیدنش به خانوادش میگن چرا پسر شما اینقدر مظلومه؟

منم اوایل که عاشقش شده بودم فکر میکردم پسر با ایمان و نجیبیه و به خاطر همین عاشقش شده بودم. اما متاسفانه بعد از این یک سال فهمیدم تمام تصوراتم اشتباه بوده . و از نزدیک ترین اطرافیانش فهمیدم که یه پسر فوق العاده متکبر و فخر فروش هستش و به همه چیزش مینازه .

پسر بدی نیست ولی واقعا چیزی برای نازیدن نداره و در بالا هم ذکر کردم که من فقط به خاطر این که حس کردم با ایمانه عاشقش شدم . خودم دختر آنچنان پاکی نیستم ولی همیشه به آدمای پاک غبطه میخورم و دوست دارم همسرم پاک باشه به همین دلیل از ایشون خوشم اومد.

اطرافیانش همه میگن خیلی خودشو میگیره مثلا جواب سلام بقیه رو نمیده میگه فلانی در حد من نیست. یا به دوستاش میگه شما نباشین خیلیا آرزو دارن با من دوست باشن. یا مثلا دیگرانو مسخره میکنه!!!! بعد از یک سال من تازه متوجه ی این همه عیب شدم و واقعا الان ضربه ی بزرگی بهم وارد شده.

نمیدونم چجوری با خودم کنار بیام که اون بتی که من تو ذهنم ساختم زمین تا آسمون با واقعیت فرق داره. متاسفانه رفتار و ظاهرش جوری  هست که تو نگاه اول هیچکس پی به شخصیت مغرور و متکبرش نمیبره.

من نمیگم غرور بده ولی بحث غرور با تکبر جداس. از طرفی من حس میکنم الان به من به چشم دختری نگاه میکنه که چزوندتش در صورتی که حتی دوستانش هم به من گفتن از اون سرتری.

دختری نیستم که بگم از روی بدبختی و بیچارگی رفتم سمت اون پسر؛ واقعا مورد برای دوستی زیاد هست و بود اما خب علاقه ای به دوستی های خاله زنکی ندارم.

حالا سوال من از اقا پسرا اینه که به نظرتون من چجوری رفتار کنم که بفهمه دیگه بهش حسی ندارم و در واقع بهش محل نذارم؟ به نظرتون چجور رفتاری داشته باشم ممکنه متوجه بشه که ازم سر نیس؟ با توجه به اینکه من ممکنه هفته ای یه بار اونو بیرون ببینم جواب بدید!!!

اقا پسرا شما اگه در موقعیتش بودین من چجور رفتاری داشتم میفهمیدین که دیگه عاشقش نیستم و واسم ارزشی نداره؟ تو رو خدا راهنماییم کنین چون واقعا این که یه همچین شخصی بخواد فکرایی راجب من کنه روز و شبو ازم گرفته


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)