سلام دوستان

با عرض شرمندگی که مجبورم این سوالو مطرح کنم ، من یه دختر ۱۸ ساله ام چند روز پیش که داشتم همین جوری تو سایتا میگشتم یهو یه بیماری رو دیدم به اسم "نوک سینه درونی" که تو این بیماری نوک سینه ها رو به داخله و سطح سینه صاف صافه و ۱۰ الی ۲۰ درصد خانوما مبتلان . من خیلی جا خوردم وقتی این بیماریو دیدم چون سینه های منم دقیقا همین شکلیه !!!
من تا حالا فکر میکردم چون هنوز بزرگ نشدم اینجوریه و در آینده و بعد از ازدواج درست میشه ولی الان خیلی شوکه شدم .

حالا سوال من از دوستان سایت اینه که شما هم اینجوری بودین و درست شده یا نه من واقعا به این بیماری مبتلام؟!


مرتبط:

کوچک بودن نوک سینه های یه دختر بعد از ازدواج مشکل ساز میشه ؟

گرد و صاف نبودن نوک سینه های یه دختر غیر عادیه ؟

نوک سینه م به جای اینک بیرون باشه داخله و سطح صافی داره



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)