سلام
راستش من خودم به خواب و ... اعتقاد ندارم و قبلاً خوندم که رویاهای صادقه فقط زمان های خاصی هست مثلاً قبل نماز صبح. و خب من خوابی که دیدم بعد طلوع آفتاب بود. و نمی شه گفت رویای صادقه هست. حدود چهار سال قبل این خواب رو دیدم ولی هنوزم کامل یادمه لحظه به لحظه اش.

و در واقع انگار همه ی اتفاقات در واقعیت اتفاق می‌افتاد و بعدش از خواب بیدار شدم انگار که خواب ندیده بودم و برام کاملاً خنده دار بود که یه خواب باعث شده من این طوری بشم.

و خب تو این چهار سال اتفاقی نیافتاده که من بگم خوابم داره تعبیر می شه و کاملاً فراموشش کرده بودم که چنین خوابی دیدم ولی یه چیزی (البته بگم اتفاقی در جهت تعبیر خوابم نبود فقط حرف یکی از دوستانم) باعث شد که دوباره یادش بیافتم و واقعاً دوباره انگار دیروز اتفاق افتاده و در واقعیت.

من همون طور که گفتم اعتقادی به خواب و این چیزها ندارم و حتی برای خودم هم خنده داره چنین چیزی. ولی خودم رو این چند روز درگیر کرده و اذیتم می‌کنه.

شاید برای شما هم خنده دار باشه ولی فکر کردم حداقل با توصیه‌های شما می تونم مطمئن بشم که این یه چیز خنده دار هست. و عاقل بشم.

نمی دونم شاید این پست واقعاً براتون وقت تلف کردن باشه و نخوایید وقت تون رو سر فکر کردن به یه چیز خنده دار تلف کنید. ولی من واقعاً به کمک تون نیاز دارم.

از یه طرف دارم اذیت می شم که یه خواب من رو این قدر درگیر کرده و از یه طرف هم وقتی فکر می‌کنم که تو چهار سال هیچ اتفاقی نیفتاده و من بازم درگیرش هستم بیشتر اذیتم می‌کنه.

من اصلاً خواب‌هایی که می بینم یادم نمی مونه و واقعاً هیچ حس خاصی ندارم حتی اگه بهترین یا بدترین خواب برام باشه. و اینکه یه خواب چهار پنج سال قبل این قدر درگیرم کرده واقعاً از خودم خجالت می کشم که این قدر غیر منطقی دارم فکر می‌کنم.

و اینکه می‌دونم ممکنه آدم مثلاً سر یه موضوع ذهنش درگیر بشه و خوابش رو ببینه ولی من اون موقع ذهنم درگیر هیچ موضوعی که مربوط به خوابم باشه نبود. خلاصه که واقعاً به راهنمایی هاتون نیاز دارم.

ممنونم که وقت میذارین.
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)