سلام 

من یه دختر 18 سالم یه رفیق صمیمی دارم که 5 ساله با هم دوستیم حتی رفت و آمد خانوادگی هم داریم و یه جورایی فامیل هم حساب میشیم این دوستم خیلی دختر خوبیه و خیلی مظلوم و آروم و دختر خوبیه.

پارسال با یه آقایی که ده ساله از خودش بزرگ‌تر بود ازدواج کرد و الآن عقد بسته است الآن چند وقته نمی دونم چرا ارتباط ش رو کم کرده اصلاً زنگ نمی زنه پیام به ندرت می‌داد منم هی می‌گفتم عیب نداره من زنگ می زدم پیام می‌دادم می دونستم یه کم با خانواده شوهرش اختلاف داره منم می‌گفتم عیب نداره من بیشتر توجه کنم بهش مثلاً پیام می‌دادم سین نمی‌کرد ولی جواب نمی‌داد بهش می‌گفتم می‌گفت عه یادم رفت جواب بدم خیلی ریلکس.

حتی میگم ما خانوادگی رفت و آمد داریم ولی برای عقدش دعوت ام نکرد حتی مامانم می‌گفت داداش ام زن بگیره اینها رو دعوت کنیم چه برسه به عقد مثلاً من خوب من خودم خجالت کشیدم پیش مامانم که دوستم یه ذره هم برام ارزشی قائل نشده ولی مامانم گفت ول کن توقع نکن.

حدود یک ماه پیش برای کنکور امسال (پشت کنکوریم هر دو نفرمون) بهش زنگ زدم که آره فلانی می‌خواهم سی دی بخرم تو هم می‌خواهی گفت آره منم میام، گفتم باشه گفت من یه مشورت کنم گفتم اشکالی نداره ولی زود بهم خبر بده چون تو تخفیف رفته قیمت اش نصفه شده فقط سریع بهم خبر بده گفت باشه، از اون موقع یک ماه گذشته و هیچ اصلاً نه زنگ زد نه پیام داد هیچ من خودم دو بار بهش زنگ زدم ولی تلفنم رو هم جواب نداد ولی تو یه گروه زیارت عاشورا که عضویم دوتامون پیام میده یا به دوست دیگم پیام داده (من اون سی دی رو خودم خرید) 

 منم واقعیتش بهم برخورده نمی‌خواهم از خودم تعریف کنم ولی من همیشه حتی از خودم زدم برای اون وقت گذاشتم، همیشه ازش تو هر جمعی دفاع کردم با اینکه اون یه بار هم این کار دو نکرد توقع هم نکردم جون از خودش هم دفاع نمی تونه بکنه پس همیشه گفتم عیب نداره ولی دیگه احساس می‌کنم غرورم داره می شکنه تا کی به خاطرش بگم عیب نداره به یکی دیگه از دوستان مشتکرمون هم گفتم اون هم مثل منه اون گفت ولش می‌کنم ولی من نمی دونم واقعاً ادامه بدم؟ یا زنگ بهش بزنم؟ یا ول کنم؟ میگم شاید شوهرش مشکل داره نمی دونم والا.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
روابط اجتماعی دختران (۲۶۴ مطلب مشابه)