سلام

شاید پست بیشتر جنبه درد دل باشه، کسی که حوصله ندارن نخونن ، کنکوری ام،  رشته تجربی ،
هشت ماهه مثه چی دارم میخونم اخرشم هیچی نشدم . از هدفم بگم،  هدف من پزشکیه ، فقط هم بخاطر پولش،  خواهشا شعار ندید .

تو کشور من شهرت و منزلت برای پولداراس، دختر های خوشگل برای پولداراس و… اره،  من میخوام پزشک شم تا با پولش به این چیزا برسم، مثله بقیه هم شعار نمیدم از بچگی عشق پزشکی بودم  .

الان به معنای واقعی کم اوردم،  اصلا دلم به درس خوندن نمیره،  دو ماه مونده به کنکور داغونم ، فشار خیلی زیادی رومه،  هیچکی رو هم ندارم باهاش درد دل کنم،  از تمام دنیا یه پدر مادر پیر دارم که حرفامو نمیفهمن ، چندین خواهر برادر ناتنی دارم که بیشتر دشمن خونی ام هستن تا خواهر برادر ، به دلیل روابط فامیلی ضعیف با بچه های فامیل هم صمیمی نیستم بتونم چیزی بهشون بگم . دوست های مدرسه ام هم بدرد دیوار میخورن …

تا قبل عید خوب بودم،  اما عید با برادر خواهرام دعوا شد و متعاقبا دعوای بین پدر مادرم،  از اون روز نتونستم مثل ادم درس بخونم . هر روز تو خونمون دعواس،  بدبختی اینه پدر مادرم میان درد دلاشونو به من میگن، منم فورا اعصابم خورد میشه .

هی. جایی ندارم برم،  تو یه شهر بسیار کوچکم،  کتابخونه تا ظهر هست و دورم هست،  حتی یه پارک که توش سایه باشه هم نیس ، فامیلم که حرفشونو نزنم سنگین ترم،  اتاق جدا هم ندارم،  باید هی بشینم دعوا این دو تا رو ببینم،  از بس هم صداشون بلنده حتی پشت خونه هم برم بخونم صداشونو میشنوم .

بعد تازه وقتی میگم من درس دارم میگن تو درستو بخون چیکار ما داری، یعنی اون لحظه چنان به شدت جنون میرسم که ، از بس مشت تو سرم زدم تا یه چیز میخونم یاد نمیگیرم فورا اعصابم خورد میشه و سر درد میگیرم .

از اون طرف همه فامیل حتی اونایی که سال تا سال خونه ما نمیان هم توقع پزشکی دارن ازم ، خلاصه اینکه نمیدونم دقیقا باید چه غلطی بکنم، هنوز درسا تموم نشدن،  اینم وضع زندگیم،  استرس فوق العاده ای دارم تحمل میکنم .

از اون ور هم جسمی هم روحی خیلی خستم،  تو این هشت ماه تقریبا هیچ جا نرفتم و به شدت منزوی شدم، البته جایی نداشتم برم ، تا میرم درس بخونم ذهنم مقاومت فوق العاده ای از خودش نشون میده، دل و دمق درسو ندارم .

چه غلطی بکنم اخه؟ خواهشا نگید نماز بخون،  نمیتونم ، نگید برو پارک یا خیابون قدم بزن،  که بازم نمیتونم چون پارکاش بیشتر شبیه بیابونن، قدم زدنم مشکلی رو حل نمیکنه ، یه روز،  نصف روز هم چندین بار استراحت کردم مشکل حل نشده


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ادامه تحصیل (۴۸۰ مطلب مشابه)