سلام

من به دختر خانمی علاقه مند هستم.

از زمان کودکی به خاطر اینکه اقوام خیلی نزدیک بودیم و رفت آمد داشتیم همبازی بودیم، اوایل نوجوانی که برادر من و خواهر ایشون نامزد کردن من هم به دنبال راهی برای ابراز علاقه به ایشون بودم که ایشون به من ابراز علاقه کردن و رابطه ما به صورت پنهانی در حد گفت و گو در فضای مجازی شروع شد،امّا خواهر ایشون متوجه شدن و از ما خواستن که به رابطه پایان بدیم به دلیل سن پایین (ایشون ۴ سال کوچکتر هستن) و کنکور من امّا رابطه ادامه پیدا کرد .

امّا بعد از گذشت چند ماه نامزدی برادرم از طرف خواهر ایشون بدون گفتن دلیل خاصی به هم خورد و این باعث ناراحتی و قطع رابطه خانواده ها شد، رابطه ما تا یک سال بعد ادامه پیدا کرد تا اینکه ایشون گفتن باید رابطه خاتمه پیدا کنه و من هم قبول کردم .

بعد قطع رابطه خانواده ها، فقط در سال یک یا دو بار ایشون رو به صورت اتفاقی می‌دیدم که بیشتر اوقات سعی می کردن از من فاصله بگیرند تا اینکه پارسال با بهانه رفتم خونه شون کلا در حد یک ساعت که باز هم ایشون حاضر نشدن من رو ببینن.

 بارها فکر کردم به این موضوع که رابطه در اون سن غلط بود،شاید علاقه ایشون فقط اقتضای سن بوده و علت تمام شدن رابطه بوده، شاید خجالت می‌کشند که به من ابراز علاقه کردن، شاید من مرتکب اشتباهی شدم و ...

امّا من واقعاً بهشون علاقه مند هستم (تنها دختر خانمی هستن که در زندگی من وجود دارند) و کل این سال ها بهشون فکر می کردم.

 بعد از پایان خدمت موضوع رو با خانواده به صورت جدی مطرح کردم اول مخالفت کردن به دلیل نامزدی نافرجام برادرم و اینکه خانواده ها هم کفو نیستن (پدر ایشون ثروتمند خود ساخته هستند و در رفاه کامل پدر من کارمند با وضع متوسط ) ولی با اصرار من، گفتن هیچ اقدامی نمی کنن حتی صحبت تا زمانی که شاغل بشم، با رشته تحصیلی من ۲_۴ طول می‌کشه تا شاغل بشم ولی من واقعاً ایشون رو دوست دارم و از هر نظر ایده آل هستن شخصیت، ظاهر، تحصیلات و ...

نمی خوام از دست شون بدم،نمی‌دونم الآن درباره من چی فکر می کنن و نظرشون چی هست. با این شرایط چه کار کنم ؟

ممنون که وقت می ذارید و راهنمایی می کنید


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
اصرار بر خواستگاری (۴۱ مطلب مشابه) رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه)