سلام

سال نو مبارک امیدوارم که سال بسیار خوبی پیش رو داشته باشید.

دختر 25 ساله هستم و از نوجوانی علاقه ای دو طرفه بین من و همبازی دوران کودکیم، شکل گرفت و همچنان پابرجاست.با هم دوست نیستیم و ارتباط صمیمانه ای نداریم امّا چند باری مستقیما به من ابراز علاقه کرده و رفتارهایی داره که گواه علاقه مندی ایشون به من هست.

از تمام جنبه ها متناسب هستیم به جز وضعیت مالی پدر ایشون که کمی از وضعیت مالی خانواده من بهتر هست. به همین سبب از طریقی مطلع شدم مادرشون علاقه ای به ازدواج فرزندشون با من ندارن و در برابر خواسته ی آقا پسر برای ازدواج با من، دخترانی با موقعیت شغلی و تحصیلی و مالی خیلی بهتر از من پیشنهاد می کنند و ایشون نمی پذیرند.

آیا علی رغم مخالف مادر،چنین ازدواجی به صلاح ما هست؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
ازدواج فرزندان (۱۸۰ مطلب مشابه)