سلام
راستش دوستان من از نظر تیپ و خانواده و درس و این چیزها چیزی کم ندارم و موقعیت مالی مناسبی هم دارم اما تا به حال فقط چند تا از خواستگاری هام به جلسه دوم کشیده که اون هم نهایتاً یا به طور رو در رو یا هم اینکه یه بهونه میارن و میرن. 

بهم میگن که پوستت تیره ست از نظر زیبایی خوشگلم اما پوستم تیره ست، حالا اینکه خواستگارانم به خاطر رنگ پوستم میرن هم برام مهم نیست چون بالاخره یکی هستش که فقط به ظاهر من فکر نکنه و این موضوع ناراحتم نمی کنه اما اینکه هر دفعه بهم تیکه می ندازن.

مثلاً قرار بود یه روز با دوستان دختر خالم بریم بیرون. رفتیم و قرار شد که برن والیبال بازی کنن و من گفتم که نمیام (چون از بازی والیبال خوشم نمیاد) بعد یکی از دوستاش بهم تیکه انداخت که وای پوستت تیره نشه من اون موقع اصلاً نمی دونستم چی بهش جواب بدم.

این تیکه انداختن‌ها به خاطر رنگ پوستم واقعاً کلافه م کرده دوستان ممنون می شم بهم جواب بدید و راهنماییم کنید که به این طور آدم هایی چی جواب بدم که هم بی ادبی نباشه هم بتونم دهن شون رو خیلی خوب ببندم.


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
خواستگاری های بی سرانجام (۶۶ مطلب مشابه)