سلام 
من یه دخترم یه مشکلی دارم اینکه به حرف مردم خیلی حساسم و اعتماد به نفسم هم خیلی پائینه ولی از هر لحاظ وضعیت خوبی دارم و حجابمم کاملا رعایت میکنم و چادری هستم از اخلاقمم خیلی تعریف میکنن .
مشکلم اینه که آبروی خودم و خانوادم برام مهمه و این باعث شده که حساسیت به حرفای مردم داشته باشم و فکر کنم که بعد از حرف زدن در مورد یه سری از مسائل برام حرف در بیارن و پشت سرم بدگویی کنند و آبروم بره چون من آدمی هستم که دلم نمیخواد کسی از من بدش بیاد و پشت سرم حرف بزنه آخه اینقدر شنیدم که به راحتی آبروی دیگران رو میبرن و حرف درست میکنند که حساس شدم. اگه کسی میتونه خواهش میکنم کمکم کنه.


مرتبط:

چقدر از سرمایه هاتون رو خرج حرف مردم می کنید؟

دارم از دست بعضی از مردم دچار جنون میشم

اگه قضاوت کردن های مردم وجود نداشت ...

از بی فرهنگی بعضی از مردم خسته شدم

نیاز به تایید شدن توسط دیگران

اصولا حرف مردم برام مهم نیست



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)