سلام
من یه مشکلی دارم اینکه اول بگم دخترم حدودا 24 ، دانشجوی شهر خودم نبودم هیچ دوستی هم تو شهرمون ندارم ، کلا اگر غیر کلاس زبان.
ضرورتی نباشه خیلی بیرون نمیرم که البته اینا خودش باعث شده حداقل 2 بار در هفته رو بیرون برم که جدیدا بیشترم میشه .
راستش اینا مقدمه بود که بگم چون خیلی تابستونا با کسی در ارتباط نیستم و تو خونم یا اگه بیرون باشم تنهام ، وقتی یه موقعیتی پیش میاد مثلا تو جمع دختر فامیل مثلا دختر دایی هستم یا اگر پیش بیاد باهاشون بیرون برم که معمولا کم پیش میاد وقتی با همیم خوبه یا با کسی که خیلی وقته ندیمش و هم دیگه رو میبینیم خوبه بعد که میام خونه همش به رفتارم فکر میکنم و گاها خودمو سرزنش میکنم اذیت میشم .
وقتی که تنهام خیلی راحتم دیگه وقتی میام خونه به این چرندیات فکر نمیکنم اما وای به حال اینکه تو جمع باشم یا یه حرکتی  هم که دوست ندارم ازم سر بزنه دیگه سرزنش و عذاب فکری بعدش هست .
ایا کسی مثل من هست به نظر و راهنمایی شما چکار کنم که از این افکار بعد از بودن در حمع بهم دست نده؟
ممنون

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)