با سلام وقت بخیر 

دوستان عزیز به شدت به کمک تون نیاز دارم نه نا امید هستم نه بی اشتیاق نه خیلی جو گیر و پر انرژی اول کار نه آخر کار انرژی کم و بی برنامه و پر استرس .

می‌خوام بگم برنامه ریزی کردم برای کنکور و همچنین من در گذشته نظام قدیم کنکور دادم تیرماه  سال ۱۳۹۸ امّا رتبه افتضاحی آوردم چون بدون برنامه ریزی واگاهی بود معدل  کتبی من هم که در رشته علوم تجربی بودم ۱۲.۵ شد چون اصلاً درس خون نبودم خب این تا اینجا .

در طول سال ۹۸ تا الآن در یک رشته دانشگاه آزاد تحصیل کردم و تا مقطع کارشناسی خوندم و خیلی هم خوب بودم تو اون رشته کارم براش بود امّا بنابردلایلی منو ارضا نکرد از نظر شغلی و مالی لذا دیگه نخواستم مقطع ارشدشو ادامه بدم ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌امااین لیسانس و تحصیل چند ساله من خیلی کمک زدم روش مطالعه رو بهتر بدونم و بیشتر آشنا بشم به اصطلاح تجربه دانشگاهی دارم . 

حالا من به شدت شروع کردم به مطالعه و یادگیری 

زیست شیمی فیزیکم خدا رو شکر فهم خوبی ازشون دارم امّا ریاصیم کمی ضعیفه که باید تقویت بشه . برای هر کدوم برنامه ریزی و تست زنی زیاد و  همچنین اصولی دارم پس کاملاً برنامه ریزی شدم و با آگاهی شروع می کنم 

حالا دوستان من که برنامه چیدم و شروع کردم به مطالعه ان شاء الله از ۵ فروردین امسال می تونستم زودتر شروع کنم امّا ترم آخر همین رشته ای هستم که لیسانسش رو می گیرم  تا برج سه به این خاطر کمی ابتدا کند شروع کردم امّا انرژی من بسته به روحیه خوب و بد من نداره مسیرم و هدفم رو حال خوب و بد من  نمی تونه تغییر بده فقط می‌خوام بگم این سهمیه ۲۵ درصد و ۵ درصد و شرط معدل کمی منو به هم ریخته .

حالا میشه درصد خوبی زد و اون معدل رو درست کرد چون تو کنکور ممکنه صد نفر معدل شون حدود ۱۸ تا ۱۹ یا حتی  بالاتر باشه امّا درصد های من توی کنکور بیشترش باشه خب مسلماً کنکور و رتبه و تراز من بیشتره 

امّا مشکل اصلیم سهیمه های ۲۵ و ۵ درصده اون ها میگن قبول میشن و حق تو رو می خورن همچنین چیز هایی شنیدم و چمن اطلاعات درستی ندارم این پست رو گذاشتم کمکم کنید اگر اطلاعی دارید 

با تشکر


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
پشت کنکوری ها (۱۳۳ مطلب مشابه)