سلام دوستان
یه چند تا راهنمایی ازتون میخوام
من یه دختر 20 ساله م
منو دوستم عضو یه گروهی هستیم که هر چند وقت یه بار به آسایشگاه جانبازان اعصاب و روان ( موجی هستن ) سر میزنیم و بعضی افراد گروه برای جانبازا برنامه هایی اجرا میکنن یا از جانبازا میخوایم برامون چیزی بخونن و خلاصه دور همی داریم
حالا اینا سوالامن:

1- اول اینکه خب ما میریم که روحیه شونو عوض کنیم و خوشحالشون کنیم من نمیدونم تا چه حد مجازم باهاشون خوش و بش داشته باشم و تاحالا جز احوال پرسی کاری انجام ندادم
2- دوم اینکه به ما گفتن تنهایی به هیچ کدوم نزدیک نشیم و از پسرا کمک بگیریم و با اونا حرکت کنیم تو محوطه یا مثلا در صورت لزوم خودمونو متاهل معرفی کنیم و حتی اگر واجب شد یکی از پسرارو به عنوان نامزدمون معرفی کنیم!!! برا همین ما تاحالا با هیچ کدوم از جانبازا حرف نزدیم!! چون مجبور بودیم با پسرا و کنار اونا باشیم
3-سوم اینکه حالا اینا به کنار پسرا هم همه خوب و مثبت!! (خداییشم خوبن ) خب الان من چی بگم اصلا؟ این جانبازا موجی هستن و از خاطرات جنگ و ... هیچی نباید یادآوری بشه و ما حق نداریم سوالای مربوط به خاطرات جنگ یا چیزایی که ممکنه خاطرات دردناکی رو براشون تازه کنه بپرسیم من در چه موردی حرف بزنم باهاشون که خودمم بتونم حرف بزنم؟ مثلا الان به ذهن خودم فوتبال رسیده ولی خب خودم تقریبا هیچی نمیدونم از فوتبال

پس ؛

 1- در چه حدی باهاشون هم صحبت بشم؟
 2-چجوری میتونم باهاشون بیشتر حرف بزنم؟ (به جز احوالپرسی عادی)
 3- از چه چیزایی حرف بزنم که خاطرات بد براشون یادآوری نشه خدایی نکرده؟

ممنونم ازتون
---------------------------------------
20 تیر 94 :
سلام دوستان
یکی از دوستان علاقه مند شدن و از من خواستن کمکشون کنم که بتونن با این عزیزان دیدار داشته باشن.
حالا من با مسئول اطلاع رسانی این ملاقات ها صحبت کردم و قرار شد شمارشونو به شما عزیزان بدم تا از خط تلفن همراهتون برای ایشون نام و نام خانوادگیتونو ارسال کنید و ایشون  هر موقع دیداری ترتیب دادن به شما اطلاع بدن.

نکته: خواهشا تا اون جایی که ممکنه سعی کنید از گرفتن تماس های غیر ضروری خودداری کنید.

خانم زهرا مجیدی:
09305181547

اینم شماره ی کسی که میتونید ازشون در مورد این دیدارها اطلاعات بگیرید.

نکته: جانبازان محترم در آسایشگاه نیایش واقع در سعادت آباد تهران هستن و زمان ملاقات ها اکثرا قبل از ظهر هست. گهگاهی پذیرایی مختصری صورت میگیره در صورت تمایل میتونید شما هم در این پذیرایی سهیم باشین(تعداد: فک میکنم 100 نفر باشیم با جانبازان البته) 
اگر کسی هنری برای سرگرمی این عزیزان داشته باشه به شدت استقبال میشه.

اگر کسی سوالی داشت میتونه اول از من بپرسه اگر نمیدونستم با خانم مجیدی تماس بگیره.

جانبازان خیلی از دیدنتون خوشحال میشن منتظرتون هستیم:)


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)