سلام به همه 

موضوعی که من درگیرش هستم به شغلم مربوط می شه راستش من ۳۲ سالمه و شغلم تریدره و توی بازارهای مالی مثل بورس، ارزهای دیجیتال، فارکس، NFT و بازار طلا خرید و فروش می‌کنم یه جورایی شغل من خیلی پر ریسک هست طوری که شاید یک ماه انقدر وضعیتم خوب باشه که بتونم خونه و ماشین و همه چی بخرم، یک ماه هم حتی نتونم از پس کوچک‌ترین هزینه‌های زندگی بر بیام.

اما خوب واقعاً می شه ریسک رو مدیریت کرد و اینکه واقعاً شغلم رو دوستش دارم چون ۴ ساله براش زحمت کشیدم و به جرات می تونم بگم یکی از راه‌هایی که آدم‌ها رو می تونه به ثروت برسونه فعالیت توی بازارهای مالیه

توی این مدت خوب من با خیلی‌ها صحبت کردم و عموم مردم اصلاً اعتقادی به این شغل ندارن و حاضر هم نیستن با یه تریدر ازدواج کنن دلیل این تصمیم هم صرفاً برای این هست که یک نفر رو می شناسن که وارد این بازار شده و ضرر کرده و فکر می کنن که هر کسی که وارد این بازارها می شه قطعاً ضرر می کنه و ترجیح شون پسری هست که صرفاً کارمند باشه حالا به اینکه این بینش درست هست یا نه کاری ندارم اما من خودم خیلی روی این موضوع فکر کردم که بالاخره باید چی کار کنم و به نتایج زیر رسیدم:

1) اولین مورد اینکه صبر کنم تا این قدر پولدار بشم و بعد خوب قاعدتاً خیلی از دختر خانم‌ها حاضر میشن که ازدواج کنن

چون تقریباً عده ای از آدم‌ها به نتیجه توجه می کنن و واقعاً سختی‌هایی که می کشیم رو خیلی‌ها نمی بینن. خوب من اصلاً این مورد رو نمی پسندم چون دوست ندارم برای پولم من رو بخوان

2) مورد دوم که من خیلی اون رو می پسندم ازدواج با یک دختر تریدره چون خودش این راه رو اومده و با این راه آشناست و اگه یه چنین دختری پیدا کنم از خدام هست که باهاش ازدواج کنم

3) مورد سوم هم همون ازدواج سنتی و یا رابطه با یک دختر خانم هست که این مورد چون قبلاً هم گفتم بعضی خانواده‌ها و حتی خود دختر خانم‌ها قبولش ندارن دوست ندارم زیاد امتحان کنم فقط چنانچه بدونم با شغلم مشکلی ندارن شاید این مورد رو انجام بدم.

حالا شما جواب بدین حاضرید با یه تریدر ازدواج کنین؟ 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران برای ازدواج (۶۰۴ مطلب مشابه) بررسی معیارهای ازدواج پسران (۷۱ مطلب مشابه)