سلام
من یه دختر ۲۱ ساله هستم دو سال هست که متوجه نگاه‌های زیاد یکی از همکلاسی هام هستم، نگاهش به نظرم معصومانه و با ترس و احترام میاد. ولی هیچ وقت توی این مدت تلاشی نکرده که بهم نزدیک بشه و صحبت کنه حتی درسی...

این نگاه برای من که تا به حال با پسری رابطه نداشتم با پسری صحبت معمولی هم نکردم سنگینه و وقتی می بینمش معذب می شم و دلم می خواد دوری کنم.

من می تونستم صبر کنم تا زمان خودش حل کنه ولی مشکلی که هست اینه که به دلایل شخصی و خانوادگی تصمیم گرفتم به دانشگاه شهر محل زندگیم انتقالی بگیرم و درخواست مهمانی رو برای ترم بعد دادم.

اگه رابطه م با این آقا جدی می‌بود حاضر بودم به خاطرش بمونم ولی الآن احساس بلاتکلیفی می‌کنم یا حداقل دلم می خواد که بدونه قراره برم و ترم بعد که منو ندید شوکه نشه یا اگه حرفی داره الآن بزنه.

چه توصیه یا نصیحتی دارید به من بگید؟ به نظرتون چی توی فکرش می گذره؟

پیشاپیش ممنون از نظرتون
 


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
علت و انواع نگاه های پسران (۳ مطلب مشابه) رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)