سلام

 من چند سال پیش به خاطر شباهت بازیگر مورد علاقه م که شبیه یکی از فامیل هامون بود، کم کم از اون پسر خوشم اومد امّا فقط یه چیز چرت بود. بعد به خاطر پافشاری دوستانم به اون پسر گفتم که ازش خوشم میاد و اون رد کرد و منم بیخیالش شدم.

و  عاشق یه نفر  شدم و با هم رابطه داریم ...، امّا اون پسر فامیله رفتارهاش خیلی جلب توجه می کنه و توی جمع های خانوادگی نمیاد و یا حتی اگه هم بیاد حتی سلامم به هم نمی کنیم و کلا همه شک کردن با این رفتارهاش، یا صبر می کنه من از اون جا برم تا اون بیاد، کلا دو نفر مون چشم همدیگه رو نداریم و فراری هستیم از همدیگه. 

از این موضوع حدود 4 ساله می گذره و هنوز این رفتارهای ما ادامه داره، چه کار کنم؟ مثلا چی رو می خواد ثابت کنه؟



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتار شناسی پسران (۹۹ مطلب مشابه)