سلام

یه خانم 27 ساله هستم ، نمیدونم مشابه منم هستن افرادی یا نه . میخوام هر چی میدونن بگن . مساله من اینه که با دیدن بعضی صحنه ها حالت تنفر و چندش بهم دست میده که برا خیلیا یه صحنه کاملا عادیه . مثلا محیط بیمارستان و دیدن تخت تو اتاقا ، حتی دیدن یه امپول منو بهم میریزه در حدی که حالت تهوع میگیرم .

البته ببخشید و یکم اون لحظه عصبی و بد اخلاق میشم و دوس ندارم با کسی حرف بزنم و باید سریع محل رو ترک کنم یا دیدن یه دماغ سر بالا که سوراخاش پیداست یا ابروی تتو شده ، یا زن حامله..

واسه اینکه تو این محیطا نباشم شدیدا مراقب سلامتیم هستم چند ساله ورزش مرتب دارم ، اصلا هله هوله و غذای فست فودی و خوراکی فاقد ارزش غذای نمیخورم و اگه بیماری داشته باشم تا حد امکان به شیوه سنتی درمان میکنم خودمو .. که یه وقت مجبور نشم برم اونجاها . اخرین باری که مجبور شدم برم دکتر 7 سال پیش بود به خاطر ابله ...  یه وقتای این  مساله برام مشکل ساز میشه .

چن وقت پیش جاریم زایمان کرده بود رفتیم بیمارستان دیدنش به حدی حالم اونجا بد بود بدنم داغ شده بود و عصبی بودم طوری که حوصله حرف زدن با بقیه رو نداشتم خونشم که رفتیم بچش رو ختنه کرده بود همین حالو داشتم تو دانشگاهم نتونستم واحد درسی مربوط به کودکان کم توان ذهنی، اختلالات شخصیتی رو  خوب پاس کنم روز اولی که رفتم تو یه مرکز خصوصی واقعا کلافه بودم روزای بعدم همینطور با دیدن وضعشون حالت گریه و تهوع بهم دست میداد گریه به خاطر عذاب وجدان و ...  .

البته من از حضور همه مخصوصا از کسانی که چنین شرایطی دارن معذرت میخوام و اصلا به خودم اجازه اهانت نمیدم ابدا ...
بر خلاف من خواهرم سالهاست دستیار دندانپزشکه تو مراکز مختلفی کار کرده حتی مرکز نگهداری بیماران مبتلا به جذامم بوده در شهر تبریز و صحنه های خیلی متاثر کننده ای میبینه  اما هیچ کوتاهی در وظایفش نداره و انرژی لازمو داره لطفا کسی مث منم هست ؟ چه روشی هست که خودمو عادی نگهدارم ؟ این مساله منو میترسونه 2 ماه دیگه عروسیمه و تا قبل 30 سالگی خدا بخواد ان شاء الله دوس دارم باردار بشم .

استرس دارم نتونم کنار بیام


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)