سلام خدمت دوستان 

دوستان من دانشجو هستم و ترم آخرم یک خانمی هست که بهم چندین با ارتباط چشمی عمیقی گرفته جوری که دیگه منم مجذوب می‌شدم و تو چشماش سر کلاس زل می زدم مثلاً وقتی پای تابلو می‌رفتم سؤال حل کنم می‌دیدم داره بهم زل می زنه از در کلاس ک میرم تو نگاهم می کنه 

اما اون دختر نه ازم جزوه خوبه نه ارتباط درسی داشته نوی همیشه میگم چرا این طوری می‌کنه نکنه چیزی ازم می خواد یا چرا تا این اندازه نگاه.

دختر فهمیده آیه البته من نمی گه میشناسمش نه نمی‌شناسم فقط واسم سواله که ایشون که هیچ ارتباطی با من نداشتن جز درس و جز اینکه سر کلاس‌های جبرانی ک می‌گذاشتم باهام ارتباط دیگه ای نداشتن چرا تا این اندازه نگاهم می کنه و زل هم می زنه 

ممکنه بپرسید شاید منظوری ندارم اما آخه نگاه‌های ایشون و لبخند نرم شون رو توی هیچ دختر دیگه تو کلاسم نسبت به خودم ندیدم.

 چند تا سؤال واسم پیش میاد خانم ها شرح بدید این رفتارشون چه معنایی میده 

دوم اینکه اگر معنای خاصی داره من باید چکار کنم چون منم مجذوب ایشون شدم ولی در حد جذب فقط.

سوم اینکه اگر از من خوشش میاد از کجا بفهمم با اینکه چکار باید کنم 

 ممنون 



برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
رفتارشناسی دختران (۴۷ مطلب مشابه)