سلام

دختری 19 ساله هستم . مدتیه مطالب وبتون رو دنبال میکنم مخصوصا مطالب مربوط به روابط اجتماعی رو دچار سردرگمی عجیبی شدم . ببینید من در خانواده مذهبی بزرگ شدم حتی تحصیلات دانشگاهی و شغل پدرم هم با مذهب ارتباط نزدیکی داره ایشون تدریس فقه فلسفه و مباحثی این چنینی دارند ولی هیچ وقت محدودیتی که شما در وبتون ارائه میدین رو با جنس مخالف نداشتم .

دوستان پدرم که شبیه ایشون هستن چن وقت یکبار منزل ما هستن به تنهایی یا با خانواده من از بچگی عادت به نشستن پیش جمع اقایون داشتم بچه که بودم به خاطر شیرینی و خوردنی میرفتم اتاق پدرم و پیش مهموناش و بعدها برای شرکت توی بحث هاشون تا جایی که الان من ثابت بحث های مذهبی در این جمع هستم .

همه به شوخی به بابام میگن شاگردت از تو بهتره یه جورایی مثال شدم بین اونا که به عنوان الگو به بچه هاشون معرفی کنن چه دختر چه پسر ولی پدر من هیچ کدوم از اون محدودیت ها و حریم هایی که عنوان میکنین برای من نذاشته حتی بدش میاد اگه با اقایی صحبت کنم و نگاش نکنم و توهین میدونه میگن نگاه کردن به صورت طرف مقابل با خوردنش فرق داره .

ایشون خودشون اولین بار مسابل جنسی و پریود رو تو چهارم ابتدایی برام شرح دادن و ما مفصل در مورد اینجور مسایل یا هر موضوعی با من صحبت میکنن حتی 5 یا 6 ساعت در روز .

برای من جای تعجبه که شما به همه چی ایراد میگیری یعنی ادما انقدر هوس بازن؟ پدر من معتقد که هر بچه ای باید بتونه هر حرف یا اتفاق رو برای پدرش و مادرش تعریف کنه و سدی بینشون نباشه محبت من و پدرم یا بابایی بودن من مثال تو خانواده . شما دیگه خیلی این مسائل رو بزرگ میکنین .

من تا 5 - 6 سالگی با بابام میرفتم حموم هنوز که هنوز تو خونه همیشه رو پای بابامم نصف شبای هفته ام که تو بغل بابام خوابیدم .

من دختر معتقد تنها راه شناخت جنس مخالف و یاد گرفتن چگونگی رفتار تو زندگی مشترک رو پدرم میدون محرم ترین مرد دنیا به من . چرا با زنونه مردونه کردن همه چی اعتقاد مردم رو سست میکنین .

از پدر و برادرم جنس مرد رو بشناسم بهتره یا از پسرای خیابون ؟ پدرم همیشه میگه هر جنس مونثی که محبت جنس مخالف رو در بین محرم هاش نبینه تو خیابون دنبالش میگرده از دختر یه ساله بگیر تا پیرزن 90 ساله ولی اگه پشتش تو خونه گرم باشه وارد یه پادگان پر مردم بشه سالم از این ور میاد بیرون .

حالا این وسط کی راست میگه شما یا پدر من؟؟؟

 بهتر نیست به جای اموزش انواع پوزیشن جنسی به مردامون یاد بدیم محبت کردن به خانوم های محرمشون  رو یاد بدیم یادشون بدیم خودشون محرمشون رو با جنس مرد و خلقیاتش اشنا کنن که به واسطه تفاوت جنسیتی پرده نذارن بین چیزایی درک نکردنشون میتونه یه فاجعه تو زندگی یه زن یا دختر بسازه ؟

مشکل ما تنها بلد نبودن رابطه جنسی یا سایز سینه ایده آل نیست و مسلما تنها دلیل افزایش امار  طلاقم این نیست .

ما حتی بلد نیستیم با هم سالم حرف بزنیم . امیدوارم شما هم به حرفام فکر کنین و من هم این سر درگمی رو به یقیین تبدیل کنم .


برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل دختران جوان (۲۳۵۳ مطلب مشابه)