اگه مایلید جواب بدید:
میخواستم بدونم چند نفر اینجا بیکارن و حداقل لیسانسشون رو گرفتن شما چه جوری باهاش کنار میاید؟
فکر می کنم میبینم یه عالمه هزینه کردم درس خوندم  و البته تو رشته ای که کوچیکترین علاقه ای بهش ندارم و با بی انگیزگی کامل خوندمش اون موقع فقط به خاطر مامانم این رشته رو خوندم همش با بی انگیزگی و تنفر تمومش کردم حالام گیر کردم نه می تونم ادامه تحصیل یه رشته ی دیگه بخونم چون میترسم که از پس رشته ی دیگه برنیام و درساش واسم نامفهوم باشه.
از یه طرفم بیکارم واقعا خستم نه شغل و نه انگیزه برای ادامه تحصیل دارم تا حالا تو اینجور شرایطی بودین شما بودین چکار می کردین؟ چون توی فامیل ما اصلا زن خانه دار به ندرت داریم همه شاغلن اگه دختر ازدواج کنه و خانه دار باشه خیلی تو دیدشون خوب نیست یا اینکه تنبل بوده سرکار نرفته در کل به دید یه آدم بی سواد بهش نگاه میکنن نمی دونم باید چکار کنم؟
راستی شما که شاغلین توی رزومه تون مدارک خاصی داشتین مثله مقاله isi یا مدرک ایلتس ؟

برای مطالعه نظرات کاربران در این مورد، کمی پایین تر بروید یا اینجا را (کلیک-لمس) کنید.
خوشحال خواهیم شد اگر اطلاعات یا تجربیاتی که دارید را با ما در میان بگذارید
↓ کپی لینک این صفحه برای ارسال به دیگران ↓
↓ مطالب مشابه بیشتر در دسته بندی(های) زیر ↓ :
مسائل متفرقه (۷۵۸ مطلب مشابه)